h1

single and satisfied?

april 28, 2009

Ben ik de enige die het opmerkt of is het geen algemeen verschijnsel en manifesteert dit verschijnsel zich enkel binnen mijn eigen sociale kring?Hoewel nee,het kan niet want anders zouden de sexspeeltjes niet zo populair zijn en de Flair staat er bol van.Toch ben ik verbaasd in mijn eigen sociale kring over het feit dat er tegenwoordig meer en meer vriendinnen beginnen te klagen over het gebrek aan sex.En het zijn dan nog de meest functionele relaties die er onder gebukt gaan.Zouden die mannen dan niks in de gaten hebben of zouden het even harteloze klootzakken zijn zoals P,die gewoon na hun werkuren even bij hun maitresse binnenwippen en dan snel in de douche springen voor ze hun pasgeboren zoon goeienacht kussen en zachtjes in bed schuiven om de kersverse mama niet wakker te maken?
Ik ben er nu echt wel zeker van dat ik,door P. een paarkeer per week binnen te laten en mr.Rebound een warm onthaal te geven,meer van bil ga dan een gemiddelde vrouw in relatie.Is het dan zo dat je een bevredigend sexleven moet opgeven voor een relatie?Zou dat normaalgezien niet omgekeerd zo moeten zijn?
Ik heb niet zo veel ervaring met relaties,buiten mijn allerlaatste met kalende ex,heb ik nooit echt veel mannen gehad die na de sex praatten over samenblijven en liefde,gelukkig maar.Kalende ex has de frequentie wel mee maar jammer genoeg voor mij was het meestal gedaan voor ik goed en wel besefte dat het begonnen was.In de meeste relaties is er dan wel ruimte voor begrip en zo maar in de mijne was dat geen waar,ik geef grif toe dat ik leef en vrij volgens de regel “alles of niets”.Ik ben het soort vrouw dat een man met plezier na de sex buitenkeilt en alleen gaat slapen.Geen gesnurk en geen ochtendsex,ik ben sowieso al geen ochtendmens en de volgende ochtend stinkt de gemiddelde mens uit zijn bek.Hoe interessant kan dat dan zijn,he?
Maar ik ben aan het afdwalen.Mijn punt was dat ik meer en meer bemerk dat vrouwen in relatie niet zo bijster bevredigd zijn.Speelt zich dat dan werkelijk enkel af binnen mijn eigen sociale kring of…?

7 reacties

  1. Hier spreekt een op alle vlakken contente vrouw, maar wat ik mis in je betoog is de itimiteit die naast de seks staat.


  2. En intimiteit misschien ook?


  3. Het enige wat ik hoor is koppels die het vijf keer op een nacht doen, mijn onderburen meegerekend :p.


  4. Ik was net hetzelfde als Zapnimf aan het denken… seks is leuk en fijn en doe het zoveel als je wil, maar waar blijft de intimiteit…
    Maar a zolang jij gelukkig bent, is alles goed 🙂


  5. Geen idee eigenlijk of het een wijdverspreid fenomeen is, daarvoor ga ik nog altijd te weinig om met vrouwen om dat te weten 🙂 Zelf zal ik nooit in de – gelogen? – statistieken van 2 à 3 keer per week komen, maar daar heb ik (en hij, ook belangrijk) niet het minste probleem mee…


  6. Ik wil niet uit het bed praten, maar kom, nu je er toch om vraagt.
    Het klopt wel een beetje, in die zin dat D. en ik “het” in het begin 2x per dag deden. En nu amper 1x per week. Zo blijf ik al eens op mijn honger zitten. Maar een relatie is meer dan seks, en nu we elkaar gevonden hebben als maatjes, wordt seks geen prioriteit meer. ’t IS wel nog altijd even lekker! 😛


  7. Ik en onze vriendenkring klagen ook al heel lang, en zitten totaal zonder sex, je moet goed overkomen je moet stralen je moet je leventjes totaal in orde hebben en je keigoe voelen in je vel dan pas heb je recht op sex, wel ik ben 29, wordt volgend jr 30 wordt hellemaal nie kaal, ben nie fatso en heb een job maar ik zou toch wel heel graag eens beginnen profiteren van het leven voor ik echt oud oud wordt grr wij zijn van leuven en chille gasten van 22 tot 29 dus neem maar contact op he vrouwen moeten ook wa meer laten merken



Plaats een reactie