Archive for 16 april 2009

h1

Stokje

april 16, 2009

Vanmorgen lag er een stokje voor de deur.Beschuldigend haalde ik uit naar Tiamo maar ze bleef volhouden dat zij er niks mee te maken heeft.”Het is maar te hopen”,bromde ik en dan pas zag ik dat het van Breeg kwam…Maar goed,vandaag lopen we weer in een openhartige mood.Here it comes,dus…

Wat op dit moment mijn obsessie is
Eten!Nog steeds,eigenlijk.Ondanks de bypass operatie,blijf ik elke morgen wakker worden en me afvragen wat ik die dag ga eten.

Wat ik nu draag
Zwarte broek,blauw jurkje,bruine brede riem en geen sokken.

Doe ik vaak een dutje?

Vrijwel elke dag na mijn eten.Het middagmaal gaat meestal gepaard met een zaligmakend vol gevoel,maar bij momenten kan het ook een vreselijke dumping zijn die me overkomt.Uiteraard zal dat moeten veranderen begin volgende maand,als ik weer aan de slag ga.

Wie ik het laatst een knuffel heb gegeven
Vriendin K. deze morgen na mijn eerste tas koffie.Spontane opwelling ’s morgens vroeg.I tell ya,ik begin echt wel rare dingen te doen,tegenwoordig!

Wat ik zou willen veranderen
Goh,zo veel!

Wat ik vanavond eet
Geroosterde krieltjes met stukje kotelet en lekker slaatje.

Mijn laatste aanschaf
Een stofzuiger!zo ene zonder zak en met wieltjes!!!

Naar welk geluid ik nu luisterBobo en Tiamo die liggen te bekvechten,de pomp van de aquarium en het ruisen van de laptop op mijn schoot…verder…gewoon…niks…zalig!

Favoriete weertype

Zonnig lenteweer,bij voorkeur niet te warm maar ook niet te koud.

Zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft.
Breeg,je blog is altijd een interessant plekje om te vertoeven.Weg van de eentonige oppervlakkigheid en bij momenten hilarisch!Doe zo verder,jongen 🙂

Favoriete vakantieplek
Ik wil naar Afrika,het hele continent gaan verkennen.Weliswaar niet met de rugzak maar bij voorkeur met de rollertjesvalies,die ik netjes deponeer op mijn comfortabele hotelkamer of bij de kennissen thuis.

Films die ik keer op keer kan bekijken
The Lion King,Interview with the vampire,1492,Borat.

Favoriete theesmaak
Munt

Het boek dat ik momenteel lees

De Duisternis tegemoet van Francis Faes.

Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens
Sex met P.Het mag niet,het kan niet maar ik kan er niet aan weerstaan.Achteraf heb ik gewetenswroeging tegenover die net bevallen moeder…

Wat is je doel?
Moeder worden.

Wat wil ik ooit nog doen?
bevallen.

Wat wens ik mijn kinderen toe
Een boeiend en leerrijk leven.Hierdoor zal het leven niet over een leien dakje lopen maar ze zullen er uit leren.Ik zal mijn best doen er altijd te zijn voor hen.Ook al zullen ze niet overgoten worden in luxe en is mama niet onmiddelijk de meest verantwoordelijke,zullen ze er wel geregeld aan herinnerd worden hoe graag ze gewild zullen zijn en dat ze een ma hebben die hen waanzinnig graag ziet.

Welke kwaliteit zou ik willen hebben
Ik denk dat ik die heb:een leuke job,een fantastische vriendenkring,tof huis in een coole buurt en toffe familie.Er mogen natuurlijk altijd vrienden bij en de familie mag ook verder uitbreiden,wat mij betreft.

Noem één van je kwaliteiten.
Loyaliteit

Waar wacht ik op?
Nergens.

Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?
Ik heb er verschillende zoals neuspeuteren en haarkloven…

Ik heb geen zin om nog verder stokjes te gooien,maar wie zich geroepen voelt,komt het maar halen.Tiamo en Bobo zitten gezellig samen te spelen dus die gaan niks doen 🙂