h1

Sex in de sneeuw

april 27, 2009

Volgens de stats van wordpress is dit de meest populaire zoekterm waardoor mensen op mijn blog belanden.Maar allemaal komen ze dan van een kale kermis terug want veel sex heb ik tegenwoordig niet en al helemaal niet in de sneeuw.Het lijkt me trouwens een onhandige en vooral koude bedoening.Ik heb vroeger dikwijls gefantaseerd over vreemde plekjes om het te doen maar uiteindelijk ben ik over het algemeen in één of andere sofa of bed of luchtmatras beland.
Sex in de vrije natuur is al helemaal out of the question aangezien ik als de dood ben voor rondkruipend klein gemormel en in een auto is nogal onhandig.Meer dan wat ondeugendheid terwijl hij zich op de weg probeerde te concentreren.Nu,achteraf bekeken vind ik het een zeer riskante bedoening maar in die tijd bestond er nog de jeugdige onbezonnenheid van het vreemdgaan,de sex aan de kant van de autosnelweg en het aan mijn laars lappen van goedbedoelde waarschuwingen.
Maar kom,wie wil er nu sex in de sneeuw?
Dus voor al diegenen die op google zoeken naar sex in de sneeuw:hier vind je lekker niks,we doen daar niet aan mee.
Hoewel ik meer van bil ga dan de meeste van mijn vrienden die er een lief op nahouden,doe ik het niet in de sneeuw.Geef mij maar mijn zetel,bed,grond,stoel of andere bruikbare plaatsen in mijn eigen huis.En daarmee uit!

4 reacties

  1. In de vrije natuur vind ik er ook niks aan, wegens hetzelfde probleem met dat klein rondkruipend gemormel. Waarom trouwens, als er zoveel mogelijkheden in huis zijn… 😉


  2. Helemaal mee eens! Het mag dan al cool staan, al die sex op onvoorstelbare plaatsen, het goeie oude bed en aanverwanten blijven toch het meest comfortabel uiteindelijk…


  3. Ik ken er een die een paar maanden geleden in de sneeuw wilde…
    Anderzijds heb ik niks tegen rondruipend gemormel. Maar wel tegen een bevroren gat.


  4. Naakt in de sneeuw, vind ik persoonlijk toch wel wat te koud!



Plaats een reactie